Thursday 23 April 2015

Fantasi

hai uollss........................hahahahaha, pergh gedik gila aku rasa..
jet2 nak jadi spain uolsss jap.. hehe:)
okay untuk entry kali nie nak citer pasal fantasi..
apo bondo nye ehh nak citer pasal fantasi.. mana aku tahu sangat nak berfantasi nie... berangan je aku tahu lah. tapi fantasi tu tak tahu lah pulak. ke sama je sebenarnya berangan dengan fantasi tu??
haishhh tak tahu lah aku.. lantak kau lah..
pasal fantasi nie yg aku tahu lah kan ala2 fairy tale tu.. iyake idok??? berfantasi macam dunia magik bagai tu.. tapi kenyataan nya mana ada semua tu kan. Itu semua hanya lah fantasi yang direka oleh manusia semata-mata untuk kita berfikir jauh kehadapan. Jangan nak berfantasi sangat dalam semua perkara. Be realistic okay. Orait.. thank you bye2...


mahu ready2 berbuka puasa.. lapar dah perut..



No comments: