Monday 1 June 2015

AkhirNya.....

Akhirnya disini penamat AKU sebagai pelajar Aplikasi Komputer Set 2 dibawah kendalian
Sir MOHD DZUL AZZWAN BIN MOHD NOR..
nak tahu siapa dia?? Sekejap eyk..........


nie lah org nya!!!
Firstly... aku nak ucapkan terima kasih pada Sir Azzwan sbb dah bagi banyak ilmu yang berguna pasal komputer.. Aku daripada Zero tak tahu apa2.. sekarang aku dah tahu lah sikit2 pasal komputer. Tak ada lah bodoh sgt dah pasal komputer. Aku tahu dah lah buat power point,word, excel, dan access. Walaupun tak pro mana kan. At least aku tahu benda2 tu kalau disuruh buat.
Then secondly, aku NUR AFIQAH BT AHMAD JAFRI menyusun 10 jari nak minta maaf pada Sir kalau sepanjang pembelajaran ada terkasar bahasa dengan sir. Tertunjuk2 jari kat Sir.. MAAF SIR!! (dah terbiasa) hahahaha.. Hope Sir halal kan segala ilmu yang Sir bagi kat kitaorg semua. Saya doakan Sir sentiasa sihat dan berjaya menggapai impian Sir nak sambung belajar. Hopefully dapat lah jumpa Sir di lain subjek. hahaha.. tapi kalau jumpa Sir kat subjek lain, jangan lah pulak Sir buli saya.. Tamo lah, malu lah...
Okay sampai sini je kata2 untuk tema kali nie..
THANK YOU SIR AZZWAN!!!

No comments: