Friday 13 March 2015

ANN!V€RSARY YE@R




The first word yg terpacul bila ulangtahun kita every year. Tak kira lah ulangtahun perkahwinan ke ,ulangtahun hari lahir ke. Mesti ayat tu yg akan terkeluar dari mulut orang kan. So, utk tajuk nie. Macam tahu2 je kan Sir Azwan nie. Birthday aku nak dekat. HAISHHH. Saja ke apa nie??? Adoiii.

Tahun nie, tak tahu lah apa jadi. Kawan2 pakat nak kena kan aku. AKU TAMO!! Katanya nak buat aku menangis??? Jangan lah wei. Dah tahu aku nie cengeng kan. Kang tak pasal2 pulak tersedu2 aku kat situ. Tapi aku akan pastikan aku, korang tak dapat buat aku ;p hahaha. (Gelak jahat)

Pasal ulangtahun nie. Banyak nak ckp tapi taknak citer semua lah. Panjg sgt pulak satg. Boring nak baca. Okay guy! Lets start our story.
mesti ada antara kita nie selalu sambut hari ulang tahun kan. Mesti ada punya lah. Kan2.. macam tu lah jugak aku. Tapi tamo citer yg tu. Nak citer yg lain.  

Nie time kat matrikulasi dulu. Terharu gila time tu. Roomate dgn floormate sambut birthday aku. Hehe:) time tu tgh busy gila buat kerja. Bedmate aku tak ada kat bilik. Cuma ada aku dgn 2 lagi roomate je. Tgh sibuk2 buat kerja. Tiba2 pintu bilik terbuka. Bising gila time tu. Tahu dah mesti bedmate aku dah balik lah tu. Adui tak focus dah bising2. Potong stim betul. Errr.. Then tiba2 bising2 tadi dorang datang kat aku nyanyi lagu happy birthday kat telinga aku. Perghh terkejut aku. Nak menangis pun ada jgk. Tapi tahan lah. Kalau tak malu aku. Tapi time tu terasa malu pulak padahal selama nie tak ada lah malu sgt. Haha. Dorang bg bantal peluk, chocolate, pensil box, keropok bagai. THANK YOU KORANG ;* 

Lepas tu dapat msg dari kawan2 sekolah. Dorang wish birthday. Dorang ingat kat aku*terharu jap* hehe. Then paling tak sangka dapat audio dari adik aku. Dia nyanyi utk aku. Dia ubah lirik lagu kot. Bapak terel dia. Lirik dia mengcengkam jiwa gila. Sampai aku pun menangis kat situ. Hahahah:D memei terbaik lah adik oiii. 

Walauapapun, ulangtahun nie kalau kita tak sambut pun takpa. Ingatan tulus dari org pun dah cukup buat kita happy kan. So as a conclusion make your happiness become first okay. Thank you...



No comments: